Sunday, November 27, 2016

Hutan Royal Belum Gerik

View Tasik banding..cantik ye dokkkk..Subhanallah

Assalamualaikum smuooo..

Hari tu bulan April actually aku pi bawak mak jalan2 gi Tasik Banding Resort saja melepak semalaman. Awesome gak tempat dia ..Warning tempat ni klau rasa nak merelekkan diri ok la. sebab dia kat tengah2 alam...bilik ada yg ber TV ada yang tak sebab dia x nak kacau keharmonian dengan ada TV so thats Y unit yang bungalow atau x link ja yang ada TV...So klau baru kawin tu mcm best x de sapo kaco..anyway budak2 bawah 10 tahun rasanya x dibenarkan check in...buat bising je nanti...Kome check la details dia kat sini yer.. Link bawah tu ..Banyak Bende actually bole wat.. Pilih type of room..type of activities...Memang best la. Klau rasa nak murohh cer cube ronda2 masa MATTA fair atau plan ramai2 ntuk dapatkan Diskon %



View dia bagi aku Superb.. Aku booking kat AGODA claim point AGODA.. so harga asal dalam RM525 aku dapat la dalam RM 410 ntuk satu malam..Yer bit pricey.. tapi untuk Mak kan.. apalah sangat kan..Makan memang aku amik makan kat situ ajork sebabnya kedai makan jauh kit klau Malam..

In conclusion out of 5 star
Suasana Persekitaran (View) ...✰✰✰✰✰
Harga✩✩✩
Bilik✩✩✩✩
Makanan✧✧✧
Fasiliti✩✩✩✧

Ada surau sini..Klau gi ramai2  dalam 20-50 org rasanya muat la nk berJEMAAH Kolam Renang dia best2.. Mengadap Tasik Banding. Internet dia macam dia cover smua area.. Sebab aku gi kat taman ke pool ke ada je wifi..X ramai org datang sebab aku dtg masa weekday so POOL tu aku yang punya.. D best part is aku x bau chlorine pun kolam dia and air dia mcm warna air sungai lak


Ada Tasik Di sebalik Pepohon Hijauan...dan kaki aku yang berbulu

Infinity Pool..Nampok sangat teman tak reti brenang..plup plup
OK Dok Bilik dia ada 3 org so ada la extra bed di situ..Abe aku tueee..
Actually banyak lagi bende and view yang best kat sini.. For more pictures and details sile ler tgk kat Web Official dia.. Nok dapat harga murah pandai2 la kome yerrr..hehehe. Again link seperti dibawah..Baik dok aku duk promote..Bawak la mak korang bejalan sekali sekala..lain feel dia..ngan bawak anak bini atau kawan2.. X yah Mewah2 asal dapat masa bersama....Wallahuallam..

No comments: